IFFD

IFFD

IFFD er stiftet med udgangspunkt i et behov for mere viden, mere erfaringsudveksling og mere indflydelse på de rammebetingelser og overordnede politikker, idrætssektoren er underlagt.

Dit Sekretariat varetager hele sekretariatsbetjeningen for IFFD. Vi står for alt inden for regnskab, administration, medlemshvervning, temadage og events samt kommunikation og markedsføring.  

Medlemsservice
     -
Vi håndterer henvendelser fra medlemmer og andre interessenter

Event- og kursusplanlægning
     -
Vi tilrettelægger foreningens medlemsaktiviteter: temadage, ERFA-møder, studieture og ikke mindst årsmøde
     -
Vi koordinerer, planlægger, markedsfører, administrerer og evaluerer kurser

Kommunikation & markedsføring
     -
Vi står for foreningens kommunikation - både internt og eksternt
     -
Vi udsender nyhedsmails til foreningens medlemmer og andre interessenter
     -
Vi vedligeholder og opdaterer foreningens sider på Facebook og LinkedIn
     - Vi skriver pressemeddelelser, laver video og andre kommunikationsmæssige tiltag

Økonomi
    -
Vi står for foreningens bogholderi og økonomistyring i samarbejde med foreningens kasserer

Bestyrelsesbetjening & udvikling
    -
Vi servicerer og supporterer forretningsudvalget
    -
Vi bidrager til foreningens omfattende projektvirksomhed som tovholdere og koordinatorer