Medarbejderne

i Dit Sekretariat

Ledelsen

Mød os
Karin Rye Riddermann

Organisationskonsulent og ejer

Karin ejer og leder Dit Sekretariat og arbejder tæt sammen med bestyrelserne i vores mange foreninger for at skabe udvikling, professionalisering og sikre en drift med 'orden i penalhuset'.

Karin har været involveret i foreningsdrift siden hun som 11-årig blev juniorrepræsentant i rideklubbens bestyrelse, og har arbejdet professionelt med foreningsudvikling og -drift siden 2005.

Karin er uddannet cand.mag i fransk og historie og har suppleret med en mini-MBA i ledelse og organisationsudvikling.

Mail: kr@sekr.dk

Kirstine Bach Storgaard

Administrationschef

Kirstine har solidt kendskab, brancheindsigt og erfaring med foreningsdrift, mødeplanlægning, koordinering og administration.

Hendes mangeårige erfaring med foreningsdrift og udvikling af bestyrelser er med til at sikre kvalitet og succes hos vores forskellige foreninger.

Kirstines evne til at identificere og kultivere udviklingspotentiale hos foreninger er med til at god og fornuftig afvikling af arrangementer, operationel ekspertise og styrke netværket på tværs af vores foreninger.

Mail: kbs@sekr.dk

Økonomi

Bettina Lykke Mikkelsen

Regnskabskonsulent og koordinator for økonomi

Bettina har stor passion for tal, præcis tilgang til regnskaber, og sikrer at vores økonomiske processer er præget af højeste standard for nøjagtighed og pålidelighed.

I 2023 fejrede vi at hun har været en del af Dit Sekretariat i 10 år.

Hendes omfattende erfaring og dybdegående forståelse af regnskabssystemer og digitale, automatiserende processer gør hende til en fantastisk ressource for både vores team og de foreninger, vi samarbejder med.

Uanset kompleksiteten af opgaven sikrer Bettina, at vores foreningers økonomiopgaver er i gode hænder.

Mail: blm@sekr.dk

Lena Ivanyukha

Regnskabskonsulent

Lena har en kandidat i regnskab og revision, og flere års erfaring indenfor regnskabsføring fra både Ukraine og Danmark, hvor hun har boet siden 2012.

Lena elsker at sætte tal på de frivillige ildsjæles indsats til samfundet, ved at sikre at foreningerne får et bedre overblik over økonomien.

Dermed sikrer Lena, at bestyrelsen har et godt beslutningsgrundlag til bestyrelsesmøderne.

Mail: li@sekr.dk

Linda Møllegaard

Regnskabskonsulent

Linda har en alsidig erfaring, der spænder fra indkøb og salg til økonomi.

Hendes dybdegående forståelse for tal og foreningsliv spiller godt sammen med hendes strukturerede måde at arbejde på, og den kombination tjener hendes foreninger rigtigt godt.

Mail: lm@sekr.dk

Pia Vinkler Hansen

Regnskabskonsulent

Pia har mange års erfaring med økonomi og bogholderi på tværs af forskellige brancher, hvor hun også har haft administrative opgaver og kundekontakt.

Med en god sans for struktur og effektive processer sikrer hun overblik over økonomien.

Mail: pvh@sekr.dk

Medlemsadministration og events

Pernille Andersen

Medlems- og eventkoordinator

Pernille har mangeårig erfaring som projektkoordinator med ansvar for deltageradministration, kundekontakt samt planlægning og koordinering af forskellige kurser og events.

Hun brænder for at skabe værdi for vores foreninger ved at yde professionel service til medlemmerne samt arrangere og koordinere store som små events.

Mail: pa@sekr.dk

Martin Rasmussen

Administrationskonsulent

Det er Martin, der med sin praktiske sans og sit gode humør sørger for, at hverdagen på kontoret glider uden problemer.

Martin varetager en bred vifte af opgaver – og har derudover styr på både hardware og software næsten uanset, hvad udfordringen går på.

Mail: mr@sekr.dk

Carina M. Villadsen

Administrationskonsulent

Carina har en kandidat i filosofi og har tidligere arbejdet som organisationsansvarlig.

Her på kontoret arbejder hun især med medlemsadministration og organisering.

Hun har god erfaring med medlemsorganisationers vilkår fra blandt andet sin studietid, hvilket gør det let for hende at understøtte foreningens handleplan og bestyrelsens aktiviteter.

Mail: cmn@sekr.dk

Michael T. Nielsen

Administrationskonsulent

Michael er tidligere lærer med profiluddannelse i innovation og har arbejdet i det private med administration og kundeservice.

Med sin erfaring fra foreningslivet på alle niveauer, fra frivillig eventplanlægger til bestyrelsesmedlem og professionel instruktør er han klar til at løse enhver opgave indenfor medlemsservice.

Mail: mtn@sekr.dk

Kommunikation

Mød os
Casper Holm

Kommunikations- og udviklingskonsulent

Casper har en baggrund som kandidat i analytisk journalistik og arbejder derfor til daglig med nyhedsformidling, pressehåndtering, public affairs samt diverse former for journalistisk arbejde - herunder debatindlæg, pressemeddelelser og taler.

Casper fungerer ofte som udviklingskonsulent og bidrager til planlægning og afvikling af events og aktiviteter samt netværksgrupper o.lign. i større foreninger inden for idræts-sektoren.

Mail: ch@sekr.dk

Mød os
Nadja Joensen

Marketing- og Kommunikationskoordinator

Nadja arbejder med mange forskellige kommunikationsopgaver, herunder salg, markedsføring, kommunikation, branding, grafisk design og udgivelse af digitale magasiner.

Hun gennemfører interviews, er tekstforfatter, vedligeholder hjemmesider, sociale medier og producerer materiale til tryk og digitalt indhold.

Mail: nj@sekr.dk

Mød os
Charlotte Lynge

Kommunikations- og forretningskonsulent

Charlotte har erfaring med salg, kommunikation og markedsføring fra forskellige brancher og sektorer, og arbejder med forskellige kommunikationsopgaver for vores foreninger.

Charlotte er bestyrelsens samarbejdspartner omkring udvikling, hvor hun med sin store forståelse for forretning og branding hjælper med at holde overblikket og gennemskue konsekvenser.

Mail: cl@sekr.dk